dilluns, 27 d’octubre del 2008

Problemes tècnics; però el sisè Cultiva't no falla a la cita

Després de problemes tècnics que hem patit -mireu: pengem els programes en un servidor que té un nombre limitat de reproduccions i, en sobrepassar aquest nombre, el servidor es satura i et castiga amb 2 dies de penalització que comporta que no es pugui reproduir cap arxiu del compte, de manera que els programes aquí presents han funcionat a mode d'intermitent-. Mentre estem en l'intent de trobar un magatzem millor pels programes que no ens castigui així, de moment us deixem el sisè Cultiva't de la temporada (baixa-te'l!)

De mentre, seguirem buscant la manera de col·leccionar sense problemes els programes de manera que els pogueu escoltar directament des d'aquí.

Dit això; en aquest Cultiva't (del 23 d'octubre) hem parlat del Hot Blues (bar del Ges) i les seves nits de música en directe. A l'espai de l'entrevista hem comptat amb Albatros després que presentéssin el seu primer disc -Pentadelia- a Igualada, a la Sala telonejant a Diego Paqué. L'Àngel ens descobreix una de les seves debilitats: la música en francès, i ens en porta un tastet.
Els Paranoia Accions ens porten el concert d'U_mä al Teatre de l'Aurora i, una setmana més, Ricard Fusté ens presenta la propera película del Cine Club Ateneu, Rebobine por favor.

Que no us faci mandra descarregar-vos-el mentre ens trenquem el cap mirant de seguir penjant els programes al blog.

Aquesta setmana hem obert amb Sabina i Ismael Serrano -La canción mas hermosa del mundo- i tanquem amb Pink Floyd i Us and Them.

4 comentaris:

Red Pèrill ha dit...

Enlace no disponible?¿¿

Red Pèrill ha dit...

Are si!

Ràdio Igualada ha dit...

A veure, o sigui, no.

Sabeu que tinc problemes amb la tecnologia, que jo i els ordinadors ens barallem dia sí, dia també, que si el primercafè es pot escoltar des d'internet no és pas perquè jo ho sabés fer. Doncs ara que ja n'he après, ara que em sé la mecànica de penjar i despenjar arxius de so, no em foteu aquestes coses! Em surt un programot tot raru per escoltar el programa!

En fi, una abraçada cultivades!

Ràdio Igualada ha dit...

jajajajaja, no no!

La Cèlia m'ho ha explicat! Perfecte! Sóc jo que sóc un garrulu! En fi, encara no us he escoltat, però benu, demà faré sessió doble!

Salut i grans!

(de sorra eh, de pus no cal!)